Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png8.png9.png2.png5.png8.png
Šiandien334
Vakar519
Praeitą savaitę2109
Mėnuo10597
Iš viso689258

Penktadienis, 26 Balandis 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Danguolė Vaitiekūnienė, gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkė

   Kovo 20 dieną gamtos mokslų mokytojos organizavo integruotą išvyką į Kauną. Kelionės tikslas buvo, dalyvaujant Lietuvos medicinos ir farmacijos istorijos bei Anatomijos muziejų edukacinėse programose, gilinti chemijos ir anatomijos žinias, ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius.

   Lankydamiesi Lietuvos medicinos ir farmacijos istorijos muziejuje, mokiniai pamatė, kaip atrodė XX amžiaus pradžios miesto vaistine. Juos domino ne tik unikalus vaistinės interjeras, bet ir vaistų gamybai naudoti prietaisai ir aparatai, indai, vaistų gamybos knygos, dokumentai, medikų ir farmacininkų asmeniniai daiktai. Ne vienas pastebėjo, kad daug to meto vaistų buvo homeopatiniai, nes jų gamybai naudotos natūralios medžiagos. Buvo kalbama apie cheminių ir homeopatinių vaistų poveikį žmogaus organizmui. Daugelis sutiko, kad be cheminių preparatų sunku įsivaizduoti šiandieninę mediciną, tačiau pasveikti padeda ir natūralios priemonės. Šiandien vis daugiau žmonių, pasirinkdami iš natūralių medžiagų pagamintas sveikatą grąžinančias priemones, renkasi ir sveiką gyvenimo būdą. Taigi, edukacija Lietuvos medicinos ir farmacijos istorijos muziejuje buvo gera ne tik chemijos, bet ir sveikos gyvensenos pamoka.

   Aplankytas ir Anatomijos muziejus. Vos atvėrus muziejaus duris iškart visų dėmesį patraukė didžiulis trijų metrų žmogaus griaučių stendas, kuriame galima suskaičiuoti visus kaulus, jei tik turi tam laiko. Tačiau mokinius domino ir kiti preparatai, todėl skubėjo ne tik pamatyti, bet ir išgirsti įdomų vadovės pasakojimą. Mokiniai ypač domėjosi, kaip atrodo ligos pažeisti organai, kaip sutrikusi vieno organo veikla paveikia visą organizmą, kaip atrodo įvairios fiziologinės patologijos ir kita. Žmogaus griaučiai, vidaus organai, kraujagyslių, limfos ir kitos sistemos padėjo mokiniams suprasti, kaip funkcionuoja visas žmogaus organizmas. 45 minučių edukacinė programa buvo puiki proga pasigilinti į žmogaus kūno anatomiją, suprasti, kad žmogaus organizmas — pati sudėtingiausia gamtos sukurta sistema, kuria reikia rūpintis.

   Žinias apie žmogaus kūno anatomiją mokiniai pagilino lankydamiesi parodoje „Body Worlds Vital“. Tai žmogaus kūno sandaros paroda, atvirai supažindinanti su žmogaus kūno trapumu ir sudėtingumu. Mokiniai turėjo galimybę pamatyti, kaip atrodo žmogaus kūnas įvairiose judėjimo pozicijose: kaip veikia kaulų ir raumenų sistemos. Jos autorius vokiečių anatomas Giunteris von Hagenas pristatydamas parodą yra sakęs: „Šios parodos tikslas visų pirma yra skatinti gyvybingumą, geros fizinės būklės palaikymą ir sveikesnį gyvenimo būdą bei suteikti žmonėms galimybę geriau pažinti savo organizmą.“ Iš tiesų tai buvo reta proga pažvelgti į žmogaus kūną.

   Apibendrindami edukacinėje kelionėje įgytas žinias ir patirtus įspūdžius mokiniai teigė, kad vadovėlių medžiagą papildę edukacinės išvykos patirtimi jaučiasi tikrai daugiau žinantys, kaip funkcionuoja kiekvieno mūsų organizmas, kad didžiausia pagalba jam — sveikas gyvenimo būdas.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.