Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png8.png1.png4.png5.png
Šiandien281
Vakar473
Praeitą savaitę281
Mėnuo6470
Iš viso698145

Pirmadienis, 13 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Etikos mokytoja G. Gelažytė ir psichologė J. Steišiūnienė

   Lapkričio 27 dieną,  psichologei apsilankius jaunimo klasių etikos pamokoje, mokiniams sukėlė susidomėjimą, kas bus. Mokiniai sužinojo, kad vyks netradicinė integruota psichologijos ir etikos pamoka. Integruotos pamokos tikslas – ugdyti mokinių toleranciją kitokiam žmogui. 

   Nuo 1995 metų paskelbta Tarptautinė tolerancijos diena. Lietuvoje ši diena minima nuo 2003 metų lapkričio 16 dieną. Pamoka prasidėjo klausimu, ką mokiniai žino apie toleranciją. Skaidrėse buvo demonstruojami kitokie žmonės. Psichologė klausė mokinių reakcijų, ką jie jaučia žvelgdami į nuotraukas. Viena nuotrauka buvo itin šokiruojanti. Moteris savo neįprasta išvaizda mokinius ne tik šokiravo, bet ir kėlė daugiau įvairių emocijų: baimę, pasibjaurėjimą, nuostabą. Jie suprato, kad tai nėra genetikos nulemta, o plastikos chirurgijos rezultatas. Etikos mokytoja sakydama pavyzdžius, kvietė diskutuoti. Taip mokiniai aiškinosi, kur yra tolerancijos ribos ir kas nėra tolerancija. Paskui žiūrėjome I. Vilkienės ir T. Kavaliausko filmą „Kas yra tolerancija?“, tai skirtingų profesijų žmonių turinčių skirtingą gyvenimišką patirtį mintys apie toleranciją. Besitaškant rudens lietui į langus, mūsų pokalbiams šilumos ir artumo suteikė kvapnios arbatos puodelis. Aptariant filmą buvo keliamas klausimas, kaip nepasiklysti ir teisingai išsikelti lūkesčius kitų žmonų atžvilgiu, kad neapsunkintume savęs ir kitų perspaustais reikalavimais. Tai painus dalykas, galintis vedžioti po labirintus, geriausias indikatorius padedantis rasti atsakymus pasitelkiant vertybes ir sąmoningumą. 

   Mažiausiai aktyvūs buvo aštuntokai. Kartais protestavimas, maištavimas, prieštaravimas yra paauglių saviraiškos būdas. Tokį būdą pasirinkę mokiniai daro įtaką ir kitiems klasės draugams. Su tokiu maištaujančiu mokiniu likus vieniems, dažnai užsklanda atsidengia, vaidyba dingsta ir atsiskleidžia kitokia asmenybė. Kad informacija visgi pasiekė mokinius, buvo aišku iš mokinių neverbalinės kalbos: suklusimo, susidomėjusių žvilgsnių nukrypusių į išmaniąją lentą ar kalbantįjį. Nors nevisai nuosekliai, tačiau jie girdėjo ir reaguodavo ištardami kelis žodžius ir galvos palinksėjimu. Devintokai ir dešimtokai buvo žymiai aktyvesni, rodė iniciatyvą, dalinosi savo gyvenimo istorijomis.

   Diskutuodami keitėmės nuomone ir žingsnis po žingsnio priėjome bendros nuomonės. Tolerancija - nėra nuolaidžiavimas ar abejingumas. Pasaulyje gyvena ne tik skirtingos pasaulėžiūros, bet taip pat ir skirtingo tikėjimo žmonės. Mes galime nemėgti kai kurių, galime jiems nepritarti, mūsų nuomonės gali būti skirtingos, tačiau mes galime pakęsti, toleruoti kitokį. Tolerancija - tai supratimas, gebėjimas sugyventi, priimti kitokius nei esame mes. Kitoks nereiškia blogesnis, prastesnis. Išsiaiškinome, kas būtų jei būtumėm visi vienodi. Kitoniškumas nuspalvina gyvenimą įvairiomis spalvomis, daro jį įdomesnį, praplečia mūsų akiratį. Daug pasakanti demotyvacijos nuotrauka su užrašu: tolerancija tiek mažai reikalauja, tačiau tiek daug dovanoja.   

Dvi skirtingos disciplinos siekdamos ugdyti mokinius kūrybiškai integravosi, apsijungė, tarsi susikibo rankomis. Viena kitą palaikė, papildė.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.