Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png5.png6.png4.png8.png
Šiandien338
Vakar382
Praeitą savaitę1137
Mėnuo3973
Iš viso695648

Trečiadienis, 08 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Laura Glebauskaitė, IV a gimnazijos klasė

   Artėjant Visų Šventųjų dienai ir Vėlinėms susimąstome apie  gyvenimo prasmę, prisimename mums brangius, deja, jau palikusius šį pasaulį, žmones.  Nuo  XX amžiaus  pradžios tradiciškai lapkričio pirmąją lankome kapus, uždegame žvakes, meldžiamės. Simboliška, kad spalio 17 dieną grupė jaunimo ir suaugusiųjų klasių mokinių išsiruošė į pažintinę kelionę. Vykome į  Šiaulius.  Išvyką organizavo tikybos mokytoja Viktorija Simonavičienė ir etikos mokytoja Gita Gelažytė.  

   Pirmiausia aplankėme Pranciškonų vienuolyną, kuris yra įsikūręs prie pat Kryžių kalno. Ten mus pasitiko kunigas vienuolis, kuris supažindino su Šiaulių Kryžių kalno brolijos istoriją, mitais, legendomis. Visi susidomėję klausėmės pasakojimo apie vienuolių buitį.  Aplankėme ir patį Kryžių kalną. Kalne palikome kryželį ir nuo Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro bendruomenės.  

   Po Kryžių kalno lankymo vykome į dviračių gamyklą ,,BALTIK VAIRAS“. Ji šiandien yra didžiausias dviračių ir e-dviračių gamintoja Šiaurės Europoje. Gamykloje susipažinome su dviračių gamybos procesu, domėjomės ir pačiu darbo pabūdžiu.

   Kelionė visiems patiko, nes ne tik sužinojome, bet ir turėjome puikią progą pabendrauti, pasidalinti vieni su kitais įspūdžiais ir naujais atradimais.

Fotografavo ir nuotraukas ruošė IVA klasės mokinė  Dominyka Tvaskaitė

                     

                       

Fizikos-informacinių technologijų mokytojas E.Jankevičius

   Š.m. nuotolinių mokymų platforma „Tinklas.lt“ pasiūlė dalyvauti mokymuose „Interaktyvių priemonių panaudojimas ugdyme“. Organizatoriai paruošė labai įdomią mokomąją medžiagą, kaip kiekvieno dalyko mokytojas gali taikyti interaktyvius mokymo metodus pamokoje, panaudojant stacionarius, planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus. Apžvelkime keletą internetinių svetainių, kurios siūlo įdomias mokymo priemones.

Interaktyvus žaidimas viktorina „Flippity“

   Sukurti nuostabią pamoką, įjungiant visus vaikus – PUIKU! Šiuo interaktyvių klausimų ir atsakymų žaidimu viktorina įjungsime visą klasę/grupę. Susiskirstysime į grupes – komandas ir varžysimės. Kas žino daugiau, ta komanda surinks daugiau taškų ir laimės. Čia bus grupinis ir komandinis darbas, bendradarbiavimas ir atsakomybės priėmimas, žinių patikrinimas, emocijos ir paskatinimas. Komandų surinktus taškus ir kaip jie keičiasi matysime iškart, po kiekvieno atsakymo. Galima atsakyti ir gauti taškų, bet galima ir nepataikyti, ir sudeginti taškus. Kas laimės? Taisykles galime modifikuoti patys. Į klausimus galėsime įkelti paveikslėlius ir video. PUIKI pamoka garantuota!  Paspauskime ant nuorodos ir peržiūrėsime viktoriną, kaip ji veikia:

https://www.flippity.net/qs.asp?k=1fOlRofCohg9b9mynhkoKn0qQJEXFyefVxHReUj3XXAI

Interaktyvios kortelės „StudyStack“

   Puikių mokymo(si) metodų rinkinys, tinkantis mokymuisi, žinių įtvirtinimui, tiek grupiniam, tiek individualiam darbui. Galime kurti korteles su klausimais ir atsakymais – tai nesudėtinga. O iš sukurtų kortelių gausime net 14 mokymo(si) būdų. Dėl mokymosi būdų įvairovės, žinios bus greičiau įsisavinamos.

   Mokiniams labai patinka kuo įvairesni mokymosi metodai, o ypač žaidimai. Kuriuos jie pasirinks, galite nuspręsti jūs: mokymasis iš kortelių, atitinkančių kortelių parinkimas, žaidimas „kartuvės“, kryžiažodis, atsakymų įrašymas, teisingų atsakymų pasirinkimas iš kelių (įvertinimą matysime iškart), testas (įvertinimą matysime iškart), kortelių rūšiavimas, kortelių lentelė, žaidimas „vabalų“ rungtynės, žaidimas „gyvatėlė“, tikslus atsakymo raidžių sudėliojimas iš medinių kaladėlių, atsakymų sudėliojimas iš skiemenų. Interneto naršyklėje Chrome arba Mozilla įrašykime: http://www.studystack.com/

Interaktyvios kortelės „Flippity“

   Labai įdomi ir naudinga programa internete. Kursime gražiai apipavidalintas interaktyvias mįsles, klausimus ir testus su video ir paveikslėliais. Atsakymų pasirinkimus ir įvertinimą matysime iškart. Tai greitas, šiuolaikinis ir patogus būdas mokytis bei mokyti ir gauti informacijos. Jis visiems patiks – ir mokiniams, ir mokytojams. Geriausiai kortelės veikia naršyklėje Chrome.

http://www.flippity.net/fc.asp?k=1izzHiFpoPr75THXbrVNzQjHRyjRWD2k4kZL9LYUFh8Y

Interaktyvios vaizdo pamokos - viktorinos „Playposit“

   Internetinėje erdvėje labai daug naudingos informacijos video pavidale. Daugelis naudojame kitų sukurtus arba savo video įrašus. Šia programa įkelsime video fragmentą iš Youtube ar Vimeo, apkarpysime ir paversime jį aktyviu. Kur norėsime, video fragmente pridėsime savo sugalvotus klausimus ir parinksime suktus atsakymus, kad mokiniai galėtų parodyti sumanumą ir atsakyti teisingai. Reikalingose vietose prirašysime papildomų paaiškinimų. Peržiūrint video fragmentą, jis bus aktyvus - sustabdomas nustatytu laiku ir reikės mokiniams atsakyti į užduodamą klausimą. Į klausimus mokiniai atsakinėja noriai, nes kaip jie atsakys teisingai, ar ne, matysime iškart. Šis žaismingas mokymo(si) metodas stiprina mokinių motyvaciją žinioms įgyti ir padeda greičiau įsiminti informaciją. Interneto naršyklėje (geriausia Chrome arba Mozilla) įrašykime www.playposit.com.

 

 

Vitalija Banaitienė, profesijos patarėja

Europos profesinių gebėjimų savaitės atidarymas vyks mokytojų kambaryje, spalio 17 dieną, 16.30 val. 

   Pirmosios trys Europos profesinių gebėjimų savaitės sulaukė didelės sėkmės, todėl Europos Komisija, norėdama didinti informuotumą apie profesinį rengimą ir mokymą (PRM), organizuoja ketvirtąją Europos profesinių gebėjimų savaitę. Oficiali Savaitė vyks 2019 m. spalio 14–18 d. ir visoje Europoje visus metus bus organizuojami šimtai su PRM susijusių renginių ir veiklų. Europos renginys vyks Helsinkyje. Savaitė ir atitinkama švietėjiška kampanija suburs profesinio rengimo ir mokymų teikėjus, pilietinės visuomenės organizacijas, valdžios institucijas, verslo organizacijas ir platesnę visuomenę, siekdamos didinti žinomumą apie PRM visoje Europoje. Savaitės tikslas – parodyti daugybę galimybių, kurias PRM gali suteikti jaunimui ir suaugusiesiems, taip pat PRM vertę, suteikiamą ekonomikai ir būsimam darbui bei gebėjimams. Šių metų tema yra „Profesinis rengimas ir mokymas visiems – gebėjimai visam gyvenimui“, todėl ypatingas dėmesys bus skiriamas puikiems, įtraukiems ir visą gyvenimą trunkantiems PRM aspektams.

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras šiais metais taip pat prisideda prie šios iniciatyvos organizuodamas parodą, kurioje savo darbus demonstruoja mūsų centro mokiniai, besimokantys mūsų Centre pagal projektą „Nekvalifikuotų ir žemesnės kvalifikacijos Panevėžio regiono suaugusiųjų įtraukimas į bendrąjį ir profesinį  ugdymą“  bendrojo ugdymo dalykų ir M. Rimkevičaitės profesinio rengimo centre – profesijos. Daugiau nei 30 jaunų žmonių siekia įgyti floristo, virėjo ir kompiuterių tinklų derintojo profesijų.

https://ec.europa.eu/social/vocational-skills-week/your-country_en

 

Vitalija Banaitienė, profesijos patarėja

   Spalio 10 dieną Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro   mokiniai lankėsi  UAB „Adax“ ir susipažino su buitinių elektrinių šildytuvų gamyba bei profesijomis. Gamybos direktorius Vygantas Buikus pasakojo, jog tai Norvegijos kapitalo įmonė, kurioje dirba, pasiskirstę per 2 įmones Panevėžio mieste, virš 200 darbuotojų. Jis vedžiojo mokinius po cechus, supažindino su profesijomis bei darbo sąlygomis įmonėje. Išgirdome, jog „Adax“ gaminama produkcija eksportuojama į daugelį Europos bei pasaulio šalių. Mokiniai galėjo stebėti kai kuriuos gamybos procesus, pabendrauti su dirbančiaisiais, užduoti rūpimus klausimus.

Rita Sidaravičienė

  Prasidėjus naujiems mokslo metams vienuolika anglų kalbos mokytojų, dirbančių su suaugusiais, turėjo galimybę dalyvauti stažuotėje San Gweno mieste, Maltoje. Programos tikslas: tobulinti suaugusiųjų švietimo įstaigų anglų kalbos mokytojų dalykines ir metodines kompetencijas suteikiant jiems žinių ir praktinių įgūdžių apie naujausius suaugusiųjų užsienio kalbų mokymo metodus ir vertinimo metodikas, psichologinių žinių, reikalingų siekiant veiksmingesnio ugdymo proceso ir aukštesnės mokymų kokybės.

  Lėktuvui pakilus iš Vilniaus oro uosto galvoje kirbėjo abejonė, ar įmanoma išmokti dar ko nors naujo, jei už nugaros jau dešimtys darbo stažo metų. Jautėme, kad žinių ir kompetencijų nestokojame, tačiau vis tiek nusiteikę atradimams nusileidome Maltos oro uoste.

  Mūsų vienuolikos andragogų grupę pasitiko Gateway School of English privačios mokyklos komanda. Pirmą dieną visus apgyvendino skirtingose vietinėse šeimose ir supažindino su apylinkėmis. Maltiečių šeima – puiki galimybė susipažinti su šio krašto kultūriniais ypatumais. Sužinojome, jog Maltoje įteisintos valstybinės anglų ir maltiečių kalbos. Todėl ir pavadinimas „Malta“ tariamas dvejopai (Malta/Molta). Mokytojai saloje gerbiami, o ir norinčių išmokti anglų kalbą aukštu lygiu čia niekada netrūksta. Netikėtai sutikome ir Gateway School of English mokykloje studijuojančią lietuvaitę, kuri jau antra savaitė džiaugėsi mokymų kokybe ir nuostabaus grožio apylinkėmis.

  Kitą dieną visas mūsų lietuvaičių būrys sugužėjome į mokyklą. Mus pasitiko besišypsanti dėstytoja, su kuria praleistos pirmos mokymų valandos sukūrė nuostabią atmosferą ir norą kalbėti, klausti, diskutuoti. Dėstytoja Rita mums prisipažino besivadovaujanti išmintimi, jog jos studentai gali pamiršti, ką ji pasakė ar parodė, bet niekada nepamirš to jausmo, emocijos, kurią išgyveno bendraudami su ja. Ši profesionali, psichologiją išmananti, komunikabili asmenybė kaipmat sužadino mūsų smalsumą nerti į anglų kalbos dėstymo subtilybes. Gilinomės į konfliktinių situacijų valdymo niuansus, mokymo stilius, kūrybišką ir integruotą prieigą mokymosi procese, žaidybinius metodus suaugusiųjų kalbos mokyme, technologijų taikymą mokymo procese. Daugumai grupės narių ilgam įstrigo pirma mokytojos Ritos mokymų valanda, jos prisistatymo drąsa. Grupei nepažįstamų studentų mokytoja leido ją charakterizuoti, nuspėti jos gyvenimo būdą, pomėgius. Iš to sumaniai išvystė diskusiją ir pralaužė pirmos pažinties ,,ledus". Nejaukumo ir nedrąsos atmosfera išnyko net nespėjusi prasidėti. Manome, ši drąsi jos iniciatyva nulėmė ir tolimesnių pamokų sėkmę, bendravimo lengvumą ir apipusią pagarbą.

  Trys mokymų dienos praėjo nepaprastai greitai. Užsiėmimuose aktyviai dalyvavome užduotimis grįsto mokymo paradigmos pristatyme, analizavome suaugusiųjų mokinių anglų k. gramatikos mokymo iššūkius, dalinomės patirtimi apie įsi/vertinimo būdus, motyvacijos skatinimą. Grupelėmis atlikinėjome užduotis, imitavome situacijas, jas analizavome. Aiškinomės, kaip patraukliai ir suprantamai aiškinti anglų kalbos gramatikos laikus. Kuo daugiau diskutavome, tuo gausiau gerosios patirties sėmėmės ne tik iš mokytojos, bet ir vieni iš kitų.

  Po paskaitų mums buvo suorganizuota kelionė į Valetą bei senąją Maltos sostinę Mdiną, dar kitaip vadinama tylos miestu. Galima suabejoti, ar mokymosi stažuotė ir ekskursija laisvu nuo mokymosi laiku turi ką nors bendro? Mūsų nuomone, „užklasinė“ veikla labai papildė stažuotės programą. Juk mokytojas - ne tik savo dėstomo dalyko žinovas, bet ir švietėjas plačiąja žodžio prasme, todėl viešint kitoje šalyje labai norisi sužinoti ir apie to krašto žmones, kultūrą, istoriją. Klausant profesionalios gidės tobulinami anglų kalbos gebėjimai reaguoti į gidės pasakojimą, suprasti ir užduoti klausimus.

   Paskutinę mokymų dieną į užsiėmimus susirinkome sentimentaliai nusiteikę. Ore jau sklandė stažuotes pabaigos atmosfera. Paskutinė pamoka labai susišaukė su pirmąja, nes grupelėmis planavome savo idealią pamoką, pasitelkę visą įgytą patirtį. Mokytoja supažindino su naudingomis nuorodomis internete, pristatė mokomąjį filmuką ir apdovanojo padalomąja medžiaga. Savo ruožtu mokyklos direktoriui ir mokytojai padėkojome už profesionalumą, jaukumą ir prasmingus mokymus, pakvietėme aplankyti Lietuvą ir sostinę Vilnių, įteikėme Panevėžio pataisos namuose kalinčių moterų rankų darbo lietuviškų suvenyrų. Mūsų atsisveikinimą su mokytoja galima pamatyti (vaizdo įrašas).

  Malonu buvo išgirsti, jog būtent mūsų grupę mokyklos šeimininkai įvardino kaip labiausiai susitelkusią ir draugiškiausią. Vienuolika vienas kito iki šiol nepažinusių mokytojų po penkių dienų drauge tapo darniu kolektyvu, atstovaujančiu ne tik savo institucijoms, savo interesus, bet ir reprezentuojančiu visą Lietuvą.

  Nenoriai palikome šį saulėtą kraštą. Su savimi išsivežėme neišdildomų įspūdžių, prisiminimų, dalykinės patirties, bendradarbiavimo planų ir originalių idėjų tolimesnėms veikloms. Atsiplėšėme nuo žemės, saulę parsivežėme širdyse, o gerbiama dėstytoja išmokė, jog nuo pozityvaus ir savo darbą mylinčio mokytojo priklauso ir visos grupės sėkmė.

  Straipsnį parengti įkvėpė Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro bei jo partnerių įgyvendinamas projektas „Profesinio mokymo ir suaugusiųjų švietimo sistemos tarptautiškumo plėtra“ (Nr. 09.4.2-ESFA–V-715-04-0001)“, suteikęs galimybę stažuotis Maltoje.

Mokytoja R. Sidaravičienė

   Šių metų spalio 4 dieną mokytojos R. Sidaravičienė ir L. Mackevičienė pakvietė skyriuje besimokančias moteris paminėti Pasaulinę gyvūnijos dieną. Per lietuvių kalbos pamoką mokinės diskutavo apie gyvybės vertę literatūroje ir gyvenime, prisiminė J. Biliūno noveles „Kliudžiau“ ir „Brisiaus galas“, pasidalino jautriomis istorijomis apie laisvėje paliktus savo augintinius. Vėliau visos mokinės turėjo galimybę sudalyvauti viktorinoje ir praturtinti savo žinias įdomiais faktais apie gyvūnijos įvairovę pasaulyje. Mokyklos erdves papuošė stendas apie benamių kačių gyvenimą Maltos gatvėse.

 

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.