Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png5.png3.png3.png6.png
Šiandien26
Vakar382
Praeitą savaitę825
Mėnuo3661
Iš viso695336

Trečiadienis, 08 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Tikriausiai nėra nė vieno vyresniųjų klasių mokinio, kuris nežinotų vieno iš lietuvių grožinės literatūros pradininko K. Donelaičio ir jo kūrinio „Metai“. Tačiau ar visi žino į kiek ir kokias kalbas jo kūrinys yra išverstas? Kaip skambėtų jo kūrinys kitomis kalbomis? Ar vertimai neprarado K. Donelaičio kalbos skambumo ir gyvumo? Tokius ir panašius klausimus sau uždavė mokiniai pradėję projektą apie K. Donelaičio poemos „Metai“ dalį „Pavasario linksmybės“. Mokiniai rinkosi ištraukas, jas nagrinėjo, mokėsi raiškiai skaityti. Projektinis darbas truko ne vieną dieną, nes kūrinyje yra daug nesuprantamų ir negirdėtų žodžių. Balandžio 19 d. vyko projekto „Pavasario linksmybės“ pristatymas. Jame dalyvavo  III-IV klasių projekto dalyviai, kurie anglų, vokiečių ir rusų kalbomis skaitė pasirinktas kūrinio ištraukas, kalbėjo apie pavasario orą, nuotaiką, pasikeitimus gamtoje, pavasario darbus. Mokiniai prisipažino, kad šis darbas nors ir buvo nelengvas, bet įdomus ir naudingas.

Anglų k. mokytoja A. Kliukienė

 koliazas 04 24

    Š. m. kovo 19 d. mūsų mokykloje vyko  projekto „Pavasario linksmybės“ pristatymas. Užsienio kalbų mokytojai su savo mokiniais nusprendė šį pavasarį paraginti greičiau ateiti kalbėdami Kristijono Donelaičio poemos  „Metai“ mantrą…

    Pristaymas prasidėjo pavasarinių paukščių čiulbesiu. Natūralios gamtos vaizdai ir garsai sujaudino kalinčias ir seniai laisvės nemačiusias moteris, o ant mokyklinių suolų nuotaikingi mandarinai buvo padėka kiekvienai mažomis saulytėmis už įdėtą darbą. Ir ne be reikalo.

    Kelis mėnesius skyriuje besimokančios mokinės savarankiškai analizavo „Pavasario linksmybių“ tekstą anglų ir rusų kalbomis, pasidalinusios darbus rengė pateiktis, formulavo klausimus-atsakymus, ruošė vaizdinę medžiagą, piešė, vertė ir dėliojo pristaymo scenarijų.

     Vadovaujamos anglų kalbos mokytojos Ritos Sidaravičienės mokinės žvelgė į pavasarį Kristijono Donelaičio akimis, analizavo poemoje apdainuotą gamtos grožį, augmenijos ir gyvūnijos įvairovę bei skaitė poemos ištraukas anglų kalba.

     Rusų kalbos mokytoja A. Petraitienė būrė mokines diskusijai apie to laikmečio darbus, moterys turtino savo žodyną veiksmažodžių gausa, praktikavo taisyklingą tarimą ir raiškų skaitymą.

    Intarpuose susirinkusiąsias lyriškai nuteikė Tijos atliekama daina „Pavasario linksmybės“, o  žaismingas filmukas anglų kalba apie pavasarį gamtoje bei poemoje „Metai“ visus ypatingai pralinksmino.

     Projekto intensija – mokines sudominti, paskatinti ereksperimentuoti, tyrinėti autoriaus( -ių)  kūrybą, laikmetį, užsieniečio akimis pažvelgti į lietuvių literatūrą, pasverti  kūrinių vertę pasaulio kontekste, įtraukti mokines ir mokytojus į įvairias tolimesnes temines veiklas.Tai yra vienas iš būdų ugdymo procesą išlaikyti dinaminį, inovatyvų ir atvirą visiems. Tad malonus netikėtumas buvo romų tautybės senjorės savarankiškas kūrybinis darbas. Ji ilgai ir kruopščiai vertė K. Donelaičio poemos pavasario dalies tekstą iš lietuvių kalbos į romų kalbą. Auditorija nuščiuvusi klausėsi skaitovės, o vėliau negailėjo jai pagyrų.

     Panašu, kad dar žiemą inicijuotas projektas, šlovinantis pavasarį ir mūsų unikalų Kristijoną Donelaitį, išties pavyko, o kartu pagaliau pakvietė į mūsų kiemus bei širdis  XXI a pavasarį. Mėgaukimės kiekviena jo akimirka šiandien, o kartkartėmis prisiminkime ir skvarbų  Kristijono Donelaičio žvilgsnį.

                                                                        Rita Sidaravičienė ( lietuvių ir anglų kalbos mokytoja)

                                                                         Albina Petraitienė ( rusų kalbos mokytoja)

koliazas 04 21

   Balandžio 19 d. mūsų mokymo centre lankėsi Lietuvos šaulių sąjungos Alfonso Smetonos šaulių (Panevėžio apskrities) 5-osios rinktinės vado pavaduotoja Neringa Kavoliūnaitė ir šaulys Paulius Drobickas, kurie 9J ir 10J klasių mokiniams pravedė integruotą pilietiškumo pagrindų pamoką „Pilietinio pasipriešinimo abėcėlė“. Svečiai pasakojo kas yra jaunasis šaulys – tai pirmiausia šauliškų tradicijų puoselėtojas ir pavyzdingas pilietis.

   Šaulys P. Drobickas į mokyklą atvyko su ekipuote, kurią noriai gimnazistams demonstravo ir pasakojo, kada, kas ir kaip yra naudojama, pasiūlė prieiti arčiau ir patiems išbandyti, „pasimatuoti“ šaulio profesiją.

   Vado pavaduotoja N. Kavoliūnaitė kvietė visus mokinius, kurie nori išbandyti savo jėgas, kuriems yra atsibodusi monotonija ir nori išmokti kažko naujo, prisijungti prie Lietuvos šaulių sąjungos Panevėžio apskrities 5-osios rinktinės, kad atrastų naujas galimybes.

   Kas laukia jaunųjų šaulių?

  • Draugai ir bendraminčiai.
  • Pažintiniai žygiai.
  • Nuotykiai vasaros stovyklose.
  • Sporto varžybos.
  • Naujos įdomios patirtys.
  • Išgyvenimo gamtoje paslaptys.
  • Pažintis su kario profesija.

   Dėkojome svečiams ir žadėjome dar susitikti. Jeigu ir Jūs susidomėjote, daugiau informacijos apie šaulius galite rasti internetiniame puslapyje https://www.sauliusajunga.lt/alfonso-smetonos-sauliu-5-oji-rinktine/.koliazas 04 19

                                                Karjeros specialistė Lijana Jankauskė

 

Mokytoja Vitalija Jakutonienė

     Mokymasis sukasi amžinu ratu: mokosi vaikai, jaunimas, suaugę, senjorai, visi, kas nori koja kojon žengti su gyvenimu.

     Bendri andragogų iššūkiai sukvietė mokytis ir pedagogus. Į Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo centrą atvyko bendraminčiai iš Tauragės suaugusiųjų mokymo centro.  Pranešimą „Svarbiausi praktiniai suaugusiųjų mokymo aspektai“ parengė mokyklos direktorius Mindaugas Libikas. Apie direktoriaus gebėjimą originaliai pristatyti problemą žino kiekvienas centro mokytojas. Šį kartą direktorius nustebino ir mūsų svečius. Rodydamas probleminius filmukus, seminaro temą lektorius pristatė gana filosofiškai, skatindamas ,,įjungti“ kritinį mąstymą. Pranešėjas pateikė daug įdomios sociologinės medžiagos  apie suaugusiųjų mokymą, pateikė mokymo pavyzdžių Lietuvoje  Carinės Rusijos priespaudos metais. Pakvietė palyginti suaugusiųjų mokymą seniau ir šiandieninį, technologijų laikmečio šviesoje. Gerai žinoma pedagogų taisyklė – mokantis įjungti visus jutimo receptorius suveikė ir šį kartą. Seminaro pabaigoje pranešėjas atnešė pintinę su vaisiais ir pasiūlė pasirinkus vaisių, susieti jo ragavimą su suaugusiųjų mokymo akcentais.  Bendraudami ir bendradarbiaudami grupėse visi ieškojo žaismingų problemų sprendimo būdų, rodė savo išmonę, kūrybiškumą.

   Mokytojas yra nuolatiniame mokymosi procese, nes jam kasdien reikia mokyti kitus. Lektoriaus Mindaugo Libiko autorinis seminaras – pavyzdys, įrodantis, kad pasitelkus filosofinę mintį, kritinį mąstymą, žaismingumą, kūrybinius ieškojimus ir gerą norą suaugusiųjų mokymą galima padaryti patrauklų.

   Tauragės suaugusiųjų mokymo centro direktorė seminarą reziumavo lakoniškai ir taikliai: „Tegu gailisi tie, kurie nedalyvavo“.

   Š. m. kovo 28 d. vyko projekto „A. Baranauskas literatas, kalbininkas, matematikas“ pristatymas. Projektą inicijavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Rima Gustienė. 2022 m. vasarą mokytoja lankėsi Seinuose, kur 1897 m. Baranauskas buvo paskirtas Seinų vyskupu. Pirmas iš vyskupų Seinų katedroje prabilo lietuviškai. Čia praleido paskutinius savo gyvenimo metus sielodamasis dėl lietuvių spaudos draudimo, kūrė lietuviškas giesmes, vertė į lietuvių kalbą Bibliją. Pristatyme pateikė autentišką vaizdinę medžiagą. Matematikos mokytoja Zita Aleksandravičiūtė  su mokiniais domėjosi ir tyrinėjo jo darbus matematikos srityje. Buvo  skaitoma ir analizuojama Jono Kubiliaus knyga „Antanas Baranauskas ir matematika“ iš serijos Lietuvos matematikos istorija. Mokiniai parengė ir skaitė pranešimus. Atlikti tiriamieji darbai ir parengti pranešimai apie dešimties metų darbą lietuvių kalbos srityje. Nuopelnus tarmių mokslui, gramatikos terminų kūrimui, kurie vartojami ir dabar. Pranešimuose apie literatūrinę veiklą pažymėta, kad lietuvių tautos atmintyje A. Baranauskas yra pirmiausia poemos „Anykščių šilelis“ autorius, tačiau ir kiti jo poezijos kūriniai taip pat įdomūs, nuoširdūs. Projekto tikslas buvo įvairiapusiškai pažvelgti į šią talentais apdovanotą iškilią XIX a. asmenybę – vyskupą Antaną Baranauską.

   Projekto aptarimas vyko neformalioje aplinkoje prie kavos puodelio.

                                                        Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Rima Gustienė

                                                                        Matematikos mokytoja Zita Aleksandravičiūtė

 koliazas04 12 1koliazas04 12 2

 

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.