Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png7.png9.png1.png9.png
Šiandien55
Vakar473
Praeitą savaitę55
Mėnuo6244
Iš viso697919

Pirmadienis, 13 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Mokytoja R. Bukelienė

Panevėžio SMC mokiniai gruodžio 5 dieną lankėsi VŠĮ „Žmogaus studijoje“. „Žmogaus studijos“ vadovė pasakojo apie holistinė terapiją — natūralų būdą sustiprėti ir pasveikti. Smulkiau supažindino su trimis terapijos rūšimis: itotermija, Bacho žiedų terapija, garsų terapija - tibetietiškų dubenų terapija.

Itotermija tai fizinės terapijos rūšis, kai kūnas švelniai stimuliuojamas karščiu. Jos tikslas skatinti įgimtą gydymo jėgą, stimuliuojant kūną karščiu. Šis stimuliavimas veikia nervų sistemą, kraujo apytaką, endokrininę ir kitas sistemas, mažina skausmą, teikia psichinę ramybę ir stiprina imuninę sistemą. Itotermijos terapija grįsta moksliniais pagrindais. Ši terapija apjungia akupresūrą, šildantį prideginimą, aromaterapiją ir masažą. Terapijos metu naudojamas originalus prietaisas „Reonki“. Prietaisas „Reonki“ tai du plieniniai vamzdeliai, į kuriuos įdedami 7 gydančių žolių smilkalai iš paprastojo kiečio, japoninės šliandros, lokvos lapų, pušies, japoniško kedro, moksos ir keihi (kinietiškos žolelės). Uždegus smilkalus liečiamos tam tikros kūno dalys spaudžiami biologiškai aktyvūs taškai. Tuo pačiu metu pučiami smilkalų skleidžiami dūmai, organizmas stimuliuojamas. Mokiniai šią procedūrą išbandė ant rankos.

Skaityti daugiau...

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Rima Gustienė

 

Antradienį lapkričio 18 d. vyko 2014 metų suaugusiųjų mokymosi savaitei „Gyvybės medis“ skirta pamoka konferencija „Gyvybės medis lietuvių liaudies mene, literatūroje, kine.

R..Granausko apysaka “Gyvenimas po klevu”. Rašytinis tekstas ir vizuali išraiška“.

Medis labai svarbus kiekvieno žmogaus gyvenime, užaugame, bręstame ir pasenstame matydami aplinkui gamtą, kurioje labiausiai išsiskiria medžių siluetai. Šį gamtos stebuklą žmogus ne tik mato, bet ir stengiasi įamžinti įvairiose gyvenimo sferose. Medžio sąvoka užčiuopiama įvairiose srityse: teologijoje, literatūroje, dailėje ir daugelyje kitų. Svarbu pažinti medžio praeities šaknis, patyrinėti jo mitologiją, simbolio prasmę. Medis - tradicinis lietuvių simbolis, turi būti tyrinėjamas ne vien tik tam, kad daugiau sužinotume apie praeities kartų pasaulėžiūrą, bet ir tam, kad pasisemtume iš jo dvasinės patirties ir stiprybės.

IVa gimnazijos klasės mokiniai Artūras Pučėta, Rasa Žygienė, Vilma Labakojienė, Jurinta Jarašūnienė, Ledina Naudžiūtė, Miglė Kartanaitė skaitė pranešimus „Medis senovės lietuvių kultūroje“, „Medžio mitologija - Gyvybės medis“, „Gyvybės medžio simbolika“, „Medžio motyvai skryniose“, „Medis dabarties meno perspektyvoje”, „Medis R. Granausko apysakoje “Gyvenimas po klevu”. Skaitykloje žiūrėjome 1988 m. Lietuvos televizijoje Kazimiero Musnicko sukurtą filmą „Gyvenimas po klevu“ pagal to paties pavadinimo R.Granausko apysaką. Stabdėme „akimirkas“, aptarėme epizodus, lyginome su rašytiniu tekstu. Mokinių nuomone, konferencijos medžiaga bus naudinga ruošiantis lietuvių kalbos ir literatūros bei menų egzaminams.

Etikos mokytoja Gita Geležytė

 

   Visos mintys atsitraukia, rūpesčiai pasilieka už popieriaus lapo ribų, nes prieš akis – spalvų ir formų pasaulis. Harmoningas, o gal chaotiškas? Toks, koks esate jūs, nes čia jūsų gyvenimas, perkeltas į balto popieriaus lapą, -jūsų pieštas fraktalas.

     Šiame informaciniame pasaulyje nebeužtenka vien tradicinio mokymo, tradicinių pamokų, kad giliau pažintum save. Lapkričio 20 dieną grupė suaugusiųjų mokinių ir darbuotojų pasinėrė į spalvų pasaulį.

   Tikybos mokytoja Jurgita Steckienė paaiškino fraktalo reikšmę – fraktalo piešinį sudaro spontaniškai nupieštos linijos ir įvairių dydžių bei formų ploteliai, kurie nuspalvinami spalvotais pieštukais. Piešdamas fraktalą, žmogus pasineria į būseną, prilygstančią meditacijai

     Fraktalai išėjo labai individualūs ir skirtingi. Etikos mokytoja Gita Gelažytė paaiškino, kaip dalyvių pasirinktos spalvos atspindi jį piešusį žmogų, nes kūrimo metu iš pasąmonės iškyla informacija apie asmenybę, jos įpročius, slegiančias problemas, tikslus ir troškimus.

     Įdomu buvo į savo sielą pažvelgti kitaip....

IV a gimnazijos klasės mokinė Jurinta Jarašūnienė

  Audringą naktį aš gimiau. Rudens vėjai liūtais staugdami daužė mano lopšį. Pirmasis mano kvėpavimas- plėšri rudens naktis. Pirmieji išgirsti garsai-pragariška vėjo muzika. Ir mano pirmas šauksmas susipynė su vėjų pašėlusia laisvės daina. Tai buvo pirmasis mano gyvenimo himnas.

Salomėja Nėris „Vietoj autobiografijos“. 1928 m.

   Ketvirtadienį,  2014-11-28 , IV a gimnazijos klasėje vyko  atvira netradicinė lietuvių kalbos irliteratūros pamoka seminaras  „Raudona rožė laimės nežadėjo...“, skirta Salomėjos Nėries 110osioms gimimo metinėms. Lavinome gebėjimą interpretuoti skaitomus poezijos kūrinius: ieškojome asmenybės ir kūrybos sąsajų, aiškinome netiesiogiai pasakytas mintis, požiūrius, aptarėme nuotaiką, jausmus remdamiesi teksto visuma, teksto istoriniu kultūriniu kontekstu. Pamokos seminaro pabaigoje užtraukėme nuotaikingą dainą S. Nėries žodžiais „Mano dienos kaip šventė “ ir ūkanotas lapkričio rytas tapo nuostabus.

 Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Daiva Subatavičienė 

   Vienas iš 2014 metų suaugusiųjų mokymosi savaitės „Gyvybės medis“ renginių Suaugusiųjų mokymosi centre - Kūrybinės dirbtuvės „Aš – visumos dalis“. Atvirukų kūrimas kompiuterinėmis priemonėmis. Atvirukai skiriami SMC skyriaus Pataisos namuose mokinėms.

„Gyvybės medis – abstraktus pasaulio modelio simbolis, šių metų suaugusiųjų mokymosi savaitėje reiškia harmoniją su savimi, su aplinka, su savo bendruomene ir valstybe bei pusiausvyrą tarp mūsų praeities, dabarties ir ateities, tarp mūsų žodžių ir veiksmų“ – tai žodžiai iš 2014 metų suaugusiųjų mokymosi savaitės vizijos. Ieškodami harmonijos su savimi, su aplinka, su savo bendruomene, susibūrėme į kūrybines dirbtuves ir naudodami modernias technologijas siekėme išreikšti ir perteikti paprastus dalykus – savo širdies šilumą, geras mintis, bendravimo džiaugsmą. Taip, manome, prisidėjome prie gyvybės medžio puoselėjimo Centre.

Mokytoja R.Bukelienė

   Lapkričio 24 d. dėka profesinės savanorystės projekto „Kam to reikia?!“ Panevėžio suaugusiųjų mokymo centre lankėsi iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos registro skyriaus vedėjo pavaduotoja Akvilė Motejūnienė bei pašalpų ir nedarbingumo kontrolės skyriaus vedėjo pavaduotojas Saulius Ulys. Svečiai renginio „Ką verta žinoti apie „Sodrą“ metu pristatė moksleiviams - būsimiems darbdaviams bei darbuotojams - valstybinį socialinį draudimą, savarankiškai dirbančių asmenų valstybinį socialinį draudimą, savanorišką draudimą, pateikė informaciją apie ligos ir motinystės socialinio draudimo, nelaimingų atsitikimų darbe socialinio draudimo išmokas. Taip pat supažindino su elektroninėmis gyventojų ir draudėjų aptarnavimo sistemomis ir išsamiai atsakė į moksleiviams iškilusius klausimus.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.